maanantai 19. maaliskuuta 2012

Päivä 23: Tämä saa minut voimaan paremmin

MUR!!! Just kun kerkes ruveta fiilistelemään että jeejee sieltä se kesä tulee, sato lunta?!?!?!!??! Ärrinmurrin! Ja kiitos peilijään ja vastasataneen lumen lensin komeasti pyörälläni tänä aamuna töihin mennessä... miten on mahdollista lentää pyörän selästä selälleen?! Huomenna varmaan kiva mustelma lapaluun alueella...

No joo, tämäkin saa ihmisen voimaan paremmin, kun saa purkaa oloaan :D. Mutta mennääs ihan asiaan. Minulle iso henkireikä elämässä ovat aina olleet ystävät ja musiikki, ne on varmaan ne parhaimmat keinot saada mieli paremmaksi. Etenkin paras ystäväni Rudia saa minut aina nauramaan kun olen pahalla päällä tai muuten maassa. Musiikki puolestaan on minulle henkilökohtaista terapiaa, etenkin jos siihen yhdistää ison kupin kuumaa kaakaota.

Minulle tulee myös hyvä mieli kun saan huomata pystyväni auttamaan jotain ihmistä. Ei varmaan ole siis yllätys että opiskelen sairaanhoitajaksi :) se on jotain niin mahtavaa kun ihminen joka ei enää melkein mihinkään muuhun pysty kuin vähän puhumaan ja silmiään pyorittelemään päästää suustaan maailman vilpittömimmän kiitoksen siitä että olet häntä hoitanut. Kun ensimmäinen tälläinen tilanne tuli ensimmäisessä harjoittelussa puolitoista vuotta sitten, viimeisetkin epäilyksen uravalinnasta kaikkosivat sen siliän tien.

Myös kaunis sää saa mielen paremmaksi (eli tänään olen mörrimöykky...). On hankala olla pahalla päällä kun ulkona on ihana ilma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti