torstai 3. kesäkuuta 2010

"Senkin homeinen tiskirätti! Tottele minua!"

Otsikon lainaus on tosiaan Muumipeikko ja Pyrsötähti-piirretystä jos joku ei sattuimoisin tunnista...

Miten paljon voi astianpesukoneen täyttö/tyhjennys neljään kertaan ärsyttää? Paljon. Eilen pesin tosiaan neljä koneellista lauantaisia astioita ja kolmatta täyttäessä ketutti jo aika raskaan puoleisesti... Tänään ohjelmassa koko talon imurointi/luuttuaminen... Ja täytekakkujen täyttäminen. Voi pyhä lehmä, mielellänihän minä juhlin ja näin mutta voisko joku muu siivota/tiskata/tehdä ruoat/ja muuten järjestellä asiat kondikseen?! Yhyy! Onneksi on äiti, eikä tartte kaikkea tehä ite. Voi elämä, eilen pamahti todellisuus päälle että "herran jumala! Yo-juhlat kolmen päivän päästä!" Nyt tosiaan ylihuomenna... Mitenköhän paniikissa olen huomenillalla?

Hehee, oon tänään jo pari tuntia heilunu niissä sandaaleissa mitkä ostin viime maanantaina, ja äiti nauraa miulle... Minkä minä sille voin että ne on niin ihanat ja vielä hyvät jalassa?! Voisin korosta huolimatta verrata terveyssandaaleihin, jos sellaisia olisin pitänyt. Mutta kun en ole, jätän vertaamatta ja julistan vain että toiseksi mukavimmat yli viiden sentin korot mitkä omistan. Mukavimmat on mustat samettisandaalit mitkä löysin kirpparilta eurolla, lähes täydellisessä kunnossa, 11 cm. Kyseiset kengät meinaan tosiaan laittaa koipiini lauantaina.

ps. huulipuna-probleemi selvitetty, laitan sellaista suht neutraalia, kevyesti punaa antavaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti