maanantai 7. kesäkuuta 2010

Jumittuneet posket

Tuntuu että suupielet olisi kääntyny kestohymyyn viikonlopun jälkeen! Voi että oli kivaa! Oli taas niin ihanaa nähdä sukulaisia joita ei ole nähny pitkiin aikoihin. Ja okei, myönnetään, kyllä ne ylppärilahjatkin oli kivoja... xD Lemmppareina voisin mainita äidin Saksan-kaverilta saatu musta siro kaulakoru, joka on siitä ihmeellinen kapistus että se on niin täydellisesti mun näkönen vaikka yleensä tykkäänkii käyttää huomattavasti rouhempia koruja etenkin kaulassa, Nomination-ryhmän Big-rannekoru serkultani, on vielä vähän reppanan näköinen kun siinä on vain yksi koru (ja sekin on vaaleanpunainen korukivi. Vaaleanpunaista? Minulla? Ja olen siihen ihan hulluna? Jäi lehti tänään lukematta, onko Helvetti jäätynyt...?), ja sitten, tittididii! Kahvinkeitin! Jeijjeijjeiiiiiiiiiij!! Ja lisäksi tuli myös vedenkeitin, leivänpaahdin ja sähkövatkain ynnä muuta kivaa. Yksi lemppari on taulu, joka on maalattu valokuvasta jossa on kissa, joka oli meillä joskus pari vuotta sitten! Ja se kissan ilme siinä taulussa! Niin kissa kuin kissa voi olla, just sellanen ylpeä ja itsenäinen! Ihan niinkun se kissa siinä taulussa miettisi: "Mitäs siinä tölläät?" Love it! Ja astiastoa, jota halusinkin, on nyt niin paljon että voi sitten kutsua isommankin kaveriporukan syömään. Voi pyhä lehmä, miten onnellinen ja iloinen ihminen voi olla ennen kuin halkeaa? Asiaa parantaa vain se että huomenna ollaan menossa Lappeenrantaan, Polan myymälään! Oih, tahtoo kankaita! Sieltä voi vielä ottaa ihan kunnolla kankaita, koska ne on kaikki 1 €/2 € metri...!

Löysin tänään kaupasta disneyn uuden leffan, Prinsessa ja Sammakko ja voi luoja sitä meininkiä! :D Mun Disney-top5 lista menee kyllä nyt uusiksi. Ja musiikki on ihan mieletöntä! Suosittelen lämpimästi kaikille Disney-henkisille ihmisille. Olen itse 19-vuotta ja olen täysin sitä mieltä ettei Disneylle tai Muumeille voi olla ikinä liian vanha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti