maanantai 2. huhtikuuta 2012

She had, of course, left the door open, for she knew that it is a very silly thing to shut oneself into a wardrope

Jeij, tänään oli työhönotto-haastattelu. Mitään vakituista en nyt taida kesäksi saada kun kaikki on jo menny mutta ainakin saan toivottavasti keikkoja :) me happy!

Jos joku tuota otsikkoa ihmettelee niin innostuin viikonloppuna lukemaan pitkästä aikaa The Chronicles of Narnia -The Lion The Witch and The Wardrope -kirjan jonka olen joskus jollain niistä harvoista Helsingin-reissuistani napannut kirjakaupasta. Kirja on tosiaan englanniksi, luen nykyään tosi paljon enkuksi... olen huono suomalainen, hyi minä! No, johan mie sen oon tiennykkiin että olen ulkomaalainen suomalaisen nahassa. Puhenopeudesta ja tempperamentistani päätellen olen luultavasti espanjalainen :3


Ja Päivähän on nro 29, aiheenamme tänään, Tähän pyrin.
Eli elämässäni pyrin...

-valmistumaan ajallaan päteväksi ja ammattitaitoiseksi sairaanhoitajaksi

-tekemään mahdollisimman paljon ruokaa itse, tulee halvemmaksi

-vähän paremmaksi kokiksi ja leipuriksi noin yleensäkin

-käyttämään mahdollisimman paljon kierrätettyä tavaraa niin huonekaluissa kuin vaatteissa. Jos on jotain pakko ostaa uutena, tutustun ensin alennuksiin!

Siinäpä nyt jotain. Huu! Enää kaksi Päivää jäljellä!

Ps. Mikä lie kevättauti kun kyllästyminen iskee nopeasti. Uusi blogi-ilme!

1 kommentti:

  1. Mieki harrastan tota ei-suomeksi-lukemista mahollisimman paljon :D Nyt vähän aikaa sitte oon lukenu tota kyseistä Narmiaa venäjäksi, samoin Houkutusta 8D ja Harry Potter 3 luin juuri ruotsiksi :D haastetta olla pitää.. ;D

    VastaaPoista