torstai 5. huhtikuuta 2012

Niisk

Hyvää päivää, neiti nuhanenä täällä hei.

Tänään oli suunnitelmissa käydä aamulla ensin koululla tulostamassa materiaalia ensi viikon tenttiä varten, palata keskustaan ja hillua siellä hetken aikaa ja sitten puolilta päivin mennä verenluovutukseen. Mutta suunnitelmiin tuli pieni muutos kun koko aamun jäytänyt pieni päänsärky nousi ihan uusiin mittoihin ja pamautti koko pään tukkoon. Päätin ettei olisi mitään ideaa mennä verenluovutukseen kun olin jo muutenkin aika huonossa hapessa ja hipsin hiljaa kotiinpäin. Kotona tyrkkäsin mittarin kainaloon ja joo, semmonen pieni kuumehan se pääsi näköjään kulman takaa yllättämään...

Siitä onkin semmonen puolitoista vuotta kun viimeksi olin kipeä mutta olin ihan unohtunut miten järkyttävän huonon olon se pieni kuume voikin saada aikaan...! Päätä särkee ja koko pää tuntuu olevan tukossa niisk! Tämä tyttö kyllä tietää missä pääsiäisensä viettää, kotona sohvan pohjalla piirrettyjä katsellen... Ja teetä ja kaakaota juoden. Toivottavasti menee ohi ennen tiistaita, silloin pitisi nimittäin kyetä taas kouluun...

1 kommentti:

  1. koita parantua pian<3 Mä oon sairastanu täs jo kaks kertaa kahen kuukauden sisällä kiitos kirjotusten :'((

    VastaaPoista