keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Kaupunkielämää

Heheee, johan sitä koulua on tosiaan ollut puolitoista viikkoa, ei vaan ole ehtinyt/muistanut tänne päivitellä... Luokka tuntuu erittäin mukavalta, tuntui oikeastaan jo ihan parin päivän jälkeen. Kaikki tullaan oikein hyvin toimeen ja luokalta löytyy myös vanha tuttu, eräs koulukaverini joka oli miuta luokkaa ylempänä yläasteella ja lukiossa. Rontti pääs yllättämään ihan täysin xD

Elo on muuten lähtenyt rullaamaan ihan mukavasti, sain liityttyä jopa Etelä-Karjalan Klassiseen kuoroon, että pääsee vähän "kiekumaan" ihan luvan kanssa. Ja siellä muuten saa laulaa kovaa ja korkeelta, varsinkin kun pääsin sopraanoon. Vähän tarkemmin, olen kakkossopraanossa, mut ei se kovin paljoa ykkösestä jää... kyllä myökiin sinne kaksviivaseen aahan päästään joskus kiekasemaan. Vähän vaan naurattaa kun kaikki melkein kaikki muut siellä on sen ikäsiä että voisivat olla suurinpiirtein miun vanhempia... Mari 19 vee heeeeei... Hih!

Olen tässä viimeisen viikon aikana ihmetellyt että miten olen aikaisemmin tullut toimeen ilman anttilan topteniä ja antikvariaattia... Tai no, ehkä se on ollu vaan ihan hyvä että lähin topten on ollu autolla puolen tunnin päässä... heheh...Mutta ne muutamat mitä nyt tän kahen viikon aikana olen sieltä ostanu on ollu just niissä megakesä-alemyynneissä, eli eiköhän miun budjetti tästä selviä. Lupaan pitää järjen päässä. Ja se antikvariaatti... olen saanut paljon turhaa, nurkissa pyörinyttä tavaraa vietyä sinne ja tuntuu hyvältä kun sitten saa tilalle sellaista mistä tykkää, esim eilen löysin Maailman ympäri 80 päivässä, se komediaversio missä on Jackie Chan ja Housen 1. tuotantokauden tokan dvd:n. Lisäksi aikasemmin oon löytäny Varjojen Valtakunnan, oikeestaan melkein kaikki HP-leffoistani, semmoinen vanha piirretty kuin Taikamiekka, Seikkailujen Camelot, jota olin jo useamman vuoden ajan metsästänyt kissojen ja koirien kanssa ja sitten sieltä on löytynyt myös kaksi Prätkähiiret (niitä alkuperäisiä) dvd:tä, joilla on juuri niitä lempijaksojani. Eli me loves antikvariaatti. Ja kirpparit. Ihanaa kun tälläkin on kaksi kirpparia eikä tartte aina lähteä keskustaan kun tekee mieli jotain kivaa ja halpaa. Olen itse asiassa löytänytkin tavaraa "paikallisilta" kirppareilta että jei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti