keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Varmaan kiinnostaa, mutta...

Löysin tälläisen Nelliinan Vaatehuoneesta ( http://nelliina.indiedays.com/ ) ja päätin tehdä itsekin. Eli sata faktaa meikäläisestä tulossa. Jaksaakohan kukaan lukea loppuun asti...?

1. Olen täydellisen totaalisen riippuvainen musiikista

2.Pahin painajaiseni on se että menetän kuuloni tai ääneni

3. Edelliseen liittyen, yksi (monista) addiktioista on pianonsoitto. Olen soittanut pianoa yksitoista vuotta ja jo nyt panikoin siitä, että on vain pakko ostaa jonkinlaiset kiipparit kun muutan kotoa, akustista kun ei oikein viitsi raahata johonkin kerrostaloyksiöön... Elämä ilman pianoa (tai kiippareita) ei ole vaihtoehto.

4. Lisää musiikkia, laulaminen on todella lähellä sydäntäni.

5. Lempimusiikkiani on heavy, rock ja j-pop/-rock

6. Lempibändejäni ovat Nightwish (Tarjan kanssa), The GazettE, Versailles, Malice Mizer, Within Temptation, The Baseballs ja Kalafina

7. Lempilaulajiani ovat Tarja Turunen, Ayumi Hamasaki, Paloma Faith ja Gackt

8. Rakastan elokuvamusiikkeja

9. Varsinkin Disneyn piirrettyjen elokuvia. Allan Menken on ehdottomasti top5-säveltäjä-listallani

10. Howard Shore, Hans Zimmer, Tuomas Holopainen ja James Horner ovat ne loput neljä

11. En ole ikinä katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa Salattuja Elämiä enkä suoraan sanoen ymmärrä sarjan aiheuttamaa villitystä

12. Sen sijaan olen katsonut Kauniita ja Rohkeita. Siis joskus vuonna kivikirves...

13. Lempisarjojani ovat Siskoni on noita, Muumit (<3) ja Xena -Warrior Princess (en tiedä miksi...?)

14. Lempielokuvistani mainittakoon Titanic, Avatar, Kung Fu Panda, Disneyn piirretyt, Hayao Miyazakin leffat ja Jackie Chan-leffat

15. Musikaalit ovat lähellä sydäntäni, ehdottomat lempparit Oopperan Kummitus, High School Musical 1-3, Cats, Moulin Rouge, My Fair Lady ja Mamma Mia

16. Kun näin lapsena ensimmäistä kertaa Cats-musikaalin, samastuin salamana vanhaan Grizabellaan. Olin hyvin nyreissäni siitä, että muut kissat eivät hyväksyneet häntä joukkoon

17. En ymmärtänyt Grizabellan syrjintää lapsena, enkä ymmärrä vielä tänäkään päivänä

18. Memory on yksi maailman kauneimpia kappaleita, My Heart Will Go On'n rinnalla

19. Haluaisin nähdä Wicked-musikaalin

20. Parasta todellisuudesta-irtautumis-musiikkia minulle ovat Versaillesin gekkakou, WT:n What Have You Done, Stratovariuksen Soul Of A Vagabond ja Gacktin RETURNER

21. Olen täydellinen kirjafriikki, aina joku kirja kesken (Tällä hetkellä HP - Goblet of Fire)

22. Olen myös Japani-friikki, rakastan animea, mangaa, j-doramoja ja japanilaista musiikkia ja vaatekulttuuria

23. Lempianimeitani ovat Rose of Versailles, Chi's Sweet Home, Haruka Naru Toki No Naka De, Tsubasa Chronicle ja Yami no Matsuei

24. Lempimangaani ovat Imadoki, Alice 19th, Yami no Matsuei, Absolute Boyfriend

25. Olen joskus uhonnut etten potkaise tyhjää ennen kuin olen käynyt ainakin kerran Japanissa

26. En yleensä välitä "tyttöbändeistä", mutta poikkeus vahvistaa säännön ja se poikkeus on Kalafina

27. Kyseisen bändin musiikkivideoissa on vain se huono puoli että iskee hirveä ompeluinto

28. Hyvällä aasinsillalla, minä-rakastan-ompelua! Ompelisin koko ajan jos voisin, yleensä se kaatuu materiaalin puutteeseen

29. Toinen minulle rakas käsityölaji on neulominen.

30. Olen kutonut elämäni aikana kaksi mattoa, punamustan ja valkoisen missä on punaisia raitoja

31. Tein alusta asti itse penkkaripukuni ja väänsin sitä vielä penkkareita edeltävänä iltana

32. Kaikkien muiden friikkauksien aiheiden lisäksi olen myös koru- ja kenkäfriikki. Ja kengät ovat yleensä sitä luokkaa joka herättää muilla kommenttia "Hui mitkä korot!"

33. Minun kommenttini tässä kohtaa on yleensä "Ihanan korkeat korot!"

34. Kipurajani koroissa on tällä hetkellä 11 cm

35. Lempikenkäni ovat kaveriltani ostetut mokkanilkkurit ja kesäisin äidin kaapista löydetyt vaaleanruskeat remmikengät

36. Koruista normaalikavalgaadiin kuuluu ihmisten ilmoilla kaulakoru, korvakorut ja joskus sormuksia ja hiuskoruja

37. Lempikaulakoruni on ehdottomasti risti jonka kaverini toi Lontoontuliaisena. Hyvä kakkonen on "Alkemistiristi" jonka ostin joltain Helsinginreissulta FantasiaPeleistä. Hieman epäröin viidentoista euron hintaa mutta tulin siihen tulokseen että myöhemmin hatuttaisi rankasti jos jättäisin korun ostamatta, joten se muutti meille.

38. Lempikorvakoruni ovat isot rengaskorut joita olin Seppälässä kuolannut normaalihintaisena (7.95€) moneen otteeseen mutta ne olivat jääneet kauppaan kerta toisensa jälkeen sillä olen nirso laittamaan viittä euroa enempää koruihin

39. Päässä kirjaimellisesti naksahti kun löysin kyseiset korvikset alehyllystä euron hintaan. Eräs paineli kassalle siltä seisomalta ja unohti katsoa mitä muita tarjouksia hyllyssä olisi ollut...

40. Virallisemmissa tilaisuuksissa luotan yleensä rippilahjaksi saatuihin Kalevalan Helinä-korviksiin

41. Inhoan salmiakkia

42. Tällä julistuksella jos millä saan ihmisten leuatputoamaan lattiaan, sillä lakritsi kyllä maistuu

43. Olen todella perso makealle, tiettyyn rajaan asti

44. Abivuotena suurin osa karkeista korvautui pähkinöillä ja kuivatuilla hedelmillä

45. Pidän enemmän punaviinistä kuin valkoviinistä

46. Mutta enemmän vihreistä kuin punaisista viinirypäleistä

47. Minulla on tällä hetkellä elämäni kolmas kännykkä

48. Jos vanha sykli toistuu, ostan uuden 21-vuotiaana, ja nimenomaan simpukkamallin

49. En ole koskaan käynyt Venäjällä tai Ruotsissa

50. Olen vakaasti päättänyt lähteväni päivä Tukholmassa-risteilylle kun täytän 21

51. Pelkään hysteerisesti kanoja

52. Syödessäni ÄssäMix-hedelmäkarkkeja alan joskus syödä vain yhtä väriä kerralla

53. Olen riippuvainen hiustenhoitoaineista, koska hiukseni ovat sen verran ohuet että ne katkeavat selviessä suihkun jälkeen jos en käytä hoitoainetta

54. Olen myös huulirasvariippuvainen

55. Olen kirpputorien suurkäyttäjä

56. Olen myös alehaukka

57. Suurin osa lempivaatteistani ovat alesta, kirpparilta tai kaverilta

58. Hunajapaahdetut pähkinät ovat parasta mitä tiedän, heti suklaan jälkeen

59. Kalafinan Keikoa kuunnellessani mietin miksi en voi olla altto

60. Normaalisti olen onnellinen siitä että olen sopraano, nykymusiikki ei suosi alttoja

61. Huoneeni seiniltä ja kaappien ovista löytyy 266 tulostettua kuvaa

62. Sekä kaksi sisustusjulistetta

63. Ja kaksi viuhkaa, isomman sain serkultani ja pienemmän löysin kirpparilta

64. Lisäksi löytyy vielä 5 julistetta

65. Olen antisiivoaja pahimmasta päästä

66. En todellakaan ole aamuvirkku

67. Kymmeneltä aamulla tuntuu etten saa mitään aikaan

68. Kun taas kymmeneltä illalla saatan saada päähäni siivota huoneeni tai vaatekaappini

69. Minulla on kaksi veljeä

70. Vanhempi isoveljeni on minua 17 vuotta vanhempi

71. Nuorempi isoveljeni on minua 11 vuotta vanhempi

72. Olen laulanut yhden lauseen YLE1:n puoli yhdeksän uutisissa

73. Minua on haastateltu lehteen

74. Kahdesti on minun kirjoittamani juttu ollut lehdessä

75. Olen ollut mukana Jesus Christ Superstar-musikaalissa ja Dido ja Aeneas-oopperassa

76. Luen Nelliinan Vaatehuone-muotiblogia

77. Haaveilen muutosta Lahteen

78. Myös Lappeenranta kävisi

79. Haluaisin lastenlääkäriksi

80. Haluaisin itselleni kissan, sellaisen helmenharmaan

81. Lempivärini vaatteissa ja yleensä elämässä ovat punainen (kirkkaasta tummaan, ei vaaleaa tai aniliinia) musta, vihreä (tumma) ja valkoinen (puhdas tai kerma)

82. Jostain syystä olen ihastunut vaaleanpunaiseen pienissä yksityiskohdissa, kuten sukissa

83. Normaalisti vaaleanpunainen ja minä ei olla kavereita

84. Pastellivärit eivät muutenkaan ole minun juttuni

85. Rakastan dramaattista pukeutumista ja meikkiä

86. Sain ensimmäiset lasini lukion ensimmäisellä

87. Nyt on menossa kolmas pari ja vahvuutta on tullut kaksinkertainen määrä

88. Käytän piilareita aina kun muistan ostaa niitä (ja on rahaa)

89. Haluaisin kokeilla kuukausilinssejä, yleensä siis käytän kertakäyttöisiä

90. Käytin ensimmäistä kertaa huulipunaa Wanhojen Tansseissa, nykyisin laitan huulipunaa melkein aina kun lähden ihmisten ilmoille ja värimaailma on tummentunut huomattavasti

91. Haluaisin olla punatukkainen

92. Lopulta olen kuitenkin iloinen etten ole luonnostani punapää, olen välttynyt aurinkoherkältä iholta

93. Minulla on kuitenkin atooppinen iho

94. Olen tehnyt elämäni aikana yhden takin

95. Takin piti tulla arkikäyttöön mutta siitä tulikin niin hieno että käytän sitä vain juhlissa

96. Ensimmäine pikkumustani muutti vaatekaappiini abivuoden keväällä, itsetehty totta kai

97. Minusta tulee rääväsuu kun pääsen auton rattiin

98. Pidän ajaessa jatkuvaa yksinpuhelua heitellen nasevia kommentteja pahimmista törttöilijöistä

99. Kauhein tilanne liikenteessä on kun taustapeilistä ei näy muuta kuin rekan etupuskuri

100. Minulla on aina vesipullo mukana kun lähden jonnekin, juon monta litraa vettä päivässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti