tiistai 14. joulukuuta 2010

Voiluojavoiluojavoiluojaaaaaaaaah!!!

Olipa kerran pieni tyttö nimeltään Mari, joka kävi mielellään antikvariaatissa. Eräänä kylmänä, kirpeänä talvipäivänä hän poikkesi keskustassa ja päätti mennä antikvariaattiin hieman lämmitelemään ja vilkaisemaan löytyisikö sieltä mitään mukavaa. Mari oli jo lähdössä erään hyllyn luota, kun hänen silmiinsä osui eräs dvd... TUMMA KRISTALLI!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Saatoin hieman hihkua (ja kaveri nauro vieressä...) Mutta minä löysin sen. Vihdoin ja viimein minä löysin sen! Dark crystal-dvd! Olen niin onnellinen!!! Lisäksi pääsin kaksi minua huolestuttanutta tenttiä kirkkaasti läpi, James Brownia lainatakseni: WHAU! I feel gooood! *didididi* I'd knew if I wouldn't....

Tällä viikolla on ollut joka päivä tentti, vielä kaksi jäljellä. Onneksi huomenna on vapa-päivä... Ja sitten alkaa loma! Tosin hieman kiukuttaa kun ei vieläkään tiedä millon meillä alkaa koulu tammikuussa! Kun on tullu kahenlaista tietoa nii ei yhtään osaa sanoa... Täytyy vaan pitää silmällä lukkareita... Ensi viikolla onkin sitten kuoron joulukonsertti (kaikki kuuntelemaan!) ja sitten joulunviettoon äidin, isin ja veljen luo! Uudeksi vuodeksi meinaan tulla takas Laprantaan, kun ei se uusi vuosi oo niin "erityinen", niitä raketteja voi ihan hyvin käydä kattelemassa täälläkin.

2 kommenttia:

  1. hei unohit meiät!! >8( ja onnittelut siitä leffanlöytymisestä vaikka en ole kyseistä elokuvaa nähnyt :D

    VastaaPoista
  2. En maininnut teitä koska työ ootta itsestäänselvys :D Ja olen todellakin innoissani kun mikäkin siitä leffasta!

    VastaaPoista