maanantai 16. toukokuuta 2011

Mondays are not for me...

IHANAA LEIJONAT IHANAA! Kylläpä olikin jännä peli eilen! :D Sydäntä vähän kylmäsi siinä vaiheessa kun rakas länsinaapuri karkasi maalin johtoon mutta helpotti kyllä nopeasti toisen erän lopussa ja kolmas onkin sitten jo melkeinpä legendaa. Minä en mitään lätkästä ymmärrä mutta jopa minä huomasin miten se Suomen neljäs maali lannisti ruotsalaiset ja se oli sitä myöten selvää kauraa.






Privet-kisastudioni eväät. Pussi ruissipisejä ja paketti yrtti-tuorejuustoa (olen eeeeehkä kehittänyt pienen addiktion tähän yhdistelmään heheh...) pullo halppislimsaa ja pikkupussi normisipsejä, jotka tosin mussutin tänä aamuna kun ruissipsit oli loppu xD





Miun piti tänään käydä aamulla koulussa kun oli hops-keskustelu (henkilökohtainen opintosuunnitelma) sovittuna ryhmänvalvojan kanssa. No, hommahan meni sitten niin että opettaja oli unohtanut merkitä miittingin kalenteriinsa ja lopulta keskustelu hoidettiin tuossa äsken puhelimella kotisohvalta käsin. No enivei, minulle kävi pikku fiba. Olin laskeskellut että kerkeän ihan hyvin kotiin ennen sadetta joten päräytin matkaan fillarilla. No, kyllähän minä olisin kotiin kerinnytkin jos en olisi väenväkisin käynyt keskustassa... No kun olin typeränä optimistina tuumannut säätiedotuksen nähtyäni että eihän se sade tänne yllä kun vasta iltapäivän aikana, hyvin kerkeän! Varsinaista itsensä kusetusta suoraan sanottuna... Lasketaankohan tämä talviturkin heittämiseksi, nimittäin sen puolituntisen sateessa pyöräilyn jälkeen olin valehtelematta ihan sen näköinen kuin olisin vahintään pulahtanut hetkeksi Saimaan syvyyksiin... No, kotona lämmintä vaatetta päälle ja lämmintä teetä kurkusta alas niin eiköhän tästä selvitä. Ehkä... Mur... Se joka keksi maanantait sais tutkituttaa päänsä...


Ps. Muuttelin vähän ajankuluksi blogin alkuasua, vähän niinkuin muutaman viikontakaisen vuosipäivän ja tulevan kesän kunniaksi :) hehee, kesään päin mennään ja päivät kirkastuu mutta blogi synkkenee... Syytän Through the Looking Glass-blogia, neitokaisen kerrassaan u-p-e-a tyyli on jättänyt minuun jälkensä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti